Nog een maandje - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Mabel Alkema - WaarBenJij.nu Nog een maandje - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Mabel Alkema - WaarBenJij.nu

Nog een maandje

Blijf op de hoogte en volg Mabel

01 Augustus 2013 | Nederland, Grootebroek

Gisteren, rustig zittende op de bank, uitbrakkende van Tomorrowland, kwam de app countdowner voorbij. ik kon het bijna niet geloven dat er nog maar 30 dagen op de teller stonden. Wat gaat de tijd toch snel. In December het formulier definitief ingeleverd, Stage Denemarken 2013. Er stonden nog zoveel leuke dingen daarvoor gepland, het zou een eeuwigheid duren. Nu, alleen mijn werk en 'klein' afscheidsfeestje nog op de planning en dan ben ik weg. Voor 2,5 maand zal ik in SORO wonen en mijn stage in Ringsted lopen. Een raar idee dat ik mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes waar ik net nog een TOP vakantie in Mallorca en een FANTASICH weekend op TOMORROWLAND mee heb gehad een hele tijd niet meer zal zien. En ook natuurlijk mijn lieve vriendjes die daar niet naar mee waren. Mijn familie, waarmee ik elke dag in een huis leef. Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar heb er ontzettend veel zin in. Helemaal, omdat ze stageplek precies is wat ik later wil doen, werken op een school met mensen met een handicap. Ik zal maar gaan beginnen aan een Deense cursus, geen idee hoe ik me daar verstaanbaar moet gaan maken, maar met handen en voeten kom je ver! Het zal mij benieuwen!

DikkeKnuf

  • 01 Augustus 2013 - 20:48

    Nicolien De Graaf:

    Gaaf dat je dat gaat doen Mabel! Alvast heel veel plezier en succes gewenst!

    Liefs

  • 01 Augustus 2013 - 22:04

    Ben En Riek Van Onna:

    lieve Mabel wat leuk zeg kom ik jou tegen en lees dat je stage ga lopen in Denemarken voor ruim 2 maanden nu wisten we dat van Kelly die vorige week hier was vanwege onze verjaardagen ( we zijn n.l. gelijk jarig) en nu krijgen we ook nog 'n kans om 'n reactie te geven op je reisverslag dat doen we natuurlijk. dat is toch helemaal leuk.ja dat zal 'n geweldige ervaring voor je zijn en helemaal omdat het werk wat je ga doen jou helemaal interreseert
    we vinden het leuk om je verslag te volgen we wensen je heel veel sukses en geniet er van
    Lieve groetjes van Riek en Ben van Onna

  • 02 Augustus 2013 - 06:34

    Cootje :

    Lieve Mabel,
    Ik ga je zeker missen de eerste 10 weken van het schooljaar!
    Ik wens je heel veel succes en plezier!!
    Ik kijk uit naar je mooie verhalen.
    Liefs x Cootje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grootebroek

Mabel

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 9598

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 30 Januari 2018

No spang in Sranang

30 Augustus 2013 - 10 November 2013

Denemarken 2013

Landen bezocht: