Week 7, vakantiee - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Mabel Alkema - WaarBenJij.nu Week 7, vakantiee - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Mabel Alkema - WaarBenJij.nu

Week 7, vakantiee

Blijf op de hoogte en volg Mabel

20 Oktober 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo lieve allemaal,

wat een weekje werken in de opvang zou moeten worden werd een weekje vakantie, omdat er te weinig leerlingen waren. Uiteindelijk dus alleen op dinsdag gewerkt en toen zijn we heerlijk met 3 leerlingen er op uit gegaan in Kopenhagen.

Voor de rest 3 dagen in Kopenhagen vertoeft een dagje naar Slagelse en een dagje naar Ringsted waar we ons zelf nog even op een zonnebank hebben getrakteerd! Voor de rest lekker thuis en nog een heerlijke film avond gehouden met de bedden in de woonkamer. Op zich wel lekker dat weekje vrij,maar toch wel heel erg blij dat ik morgen weer mag beginnen

Omdat ik hier zooo erg heb zitten balen hebben we ons eigen ADE feestje in Kopenhagen gevierd met een 9 uurs set van Ben Klock! Wat een heerlijke avond was dit! In de rij bij culturebox hoorde ik 2 jongens Nederlands praatte; eerst dacht ik dat ik het niet goed hoorde. Eenmaal erachter dat ze toch echt Nederlander waren aan de praat geraakt bleken voor ons ook nog twee Nederlanders te staan. En als klapper op de vuurpijl kwamen er nog 8 andere Nederlanders aan lopen, speciaal vanuit Zweden (waar ze studeerde) voor Ben Klock. Ik werd wel gek toen ik iedereen Nederlands hoorde praatte, ik kon iedereen verstaan en wist even niet meer waar ik het zoeken moest en naar wie ik nou luisteren moest. Ben benieuwd hoe dat in Nederland gaat, haha.

Ik kom er net tot mijn schrik achter dat ik hier nog maar 21 dagen ben, dan ga ik nu zo'n beetje richting vliegveld, heel apart idee.. Maar goede reden om alles er nog uit te halen deze laatste 3 weken.

Zie jullie snel weer!

Dikke Kusss <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Mabel

Actief sinds 01 Aug. 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 9592

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2017 - 30 Januari 2018

No spang in Sranang

30 Augustus 2013 - 10 November 2013

Denemarken 2013

Landen bezocht: